منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

دکور اتاق خواب

دکور اتاق خواب

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: English فارسی

اگر از دکور اتاق خواب خود خسته شدید و اگر می‌دانید هزینه های زیادی دارد در این مقاله 5 راهکار ارزان و جذاب را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

اگر به دنبال محصولی با کیفیت و ضمانت هستید حتما به فروشگاه سر بزنید.

5 ایده برای دکور اتاق خواب

آیا شماهم از اتاق خواب کوچک خود خسته شده‌اید؟ به دنبال مبلمان کمجا برای اتاق خواب هستید؟ روی صحبتمان با تمام کسانی است که در مکان های کوچک زندگی می‌کنند؛ آپارتمان هادر شهرهای بزرگ،پلان های قدیمی خانه ها و محدودیت های فضایی معماری مدرن، همه به طراحی‌ای نیاز دارند که پتانسیل های یک فضای کوچک را گسترش دهند.

اگر دلتان می‌خواهد یک اتاق خواب متفاوت داشته باشید، اما فکرش را هم نمی‌کنید که بتوانید فضایی برای این کارداشته باشید این مقاله مختص شماست! ما با چند ایده ی کوچک دوست داشتنی به شما اثبات خواهیم کرد که یک فضای کوچک، می‌تواند چقدر شیک و مدرن باشد.

 

در ایده های طراحی مدرن و لاکچری، اغلب این طور به نظر می رسند که نیاز به فضای نشیمن، دفتر کوچک، یا یک تخت سلطنتی بزرگ برای اتاق خوابتان دارید! اما این نکته را فراموش نکنید که اتاق خواب جایی برای استراحت و شارژ دوباره است.

پس واقعا نیازی به خلق یک فضای فوق‌العاده زیبا و لاکچری در آن ندارید!

در حقیقت، اتاق خواب کوچک شما می‌تواند موهبتی برای یک خواب شبانه‌ی بهتر باشد. انجمن پزشکی خواب آمریکا، توصیه می‌کند که وسایل مهیج و مزاحم خواب را از اتاقتان دور نگهدارید. آن ها هشدار می‌دهند که وجود تلویزیون، اینترنت و حتی میز کار می‌تواند خواب آرام شما را مختل کند. بنابراین هرچه آپشن کم تری در اتاق داشته باشید، کیفیت و آرامش خوابتان بیشتر خواهد بود. خب این تکنیک در طراحی معماری هوشمند چگونه است؟

دکور اتاق خواب

1. از رنگ های روشن و درخشان استفاده کنید.

دکور اتاق خواب

رنگ سفید، انتخابی بسیار کاربردی و گسترده در دکور اتاق خواب است. و از شلوغ و بهم ریخته دیده شدن فضا جلوگیری می‌کند. استفاده از رنگ سفید یا رنگ های روشن تر، نبودن یک دیوار سرتاسری بزرگ، یا حتی عدم وجود پنجره را تا حد زیادی جبران می‌کند.

از شجاع بودن واهمه دارید؟ برای این که اتاقتان را از القای حس سردی یا دکوراسیون بدون هویت دور نگه دارید می‌توانید لایه های رنگ سفیدتان را با طرح ها و بافت هایی متفاوت از رنگ سفید پخته‌تر کنید. هم چنین در قسمت بالای اتاق خواب می‌توانید بافت های ساده مثل قاب هایی از نقش های انتزاعی و همچنین لامپ های کلاسیک اضافه کنید و بدبن ترتیب فضایی شیک و تمیز خواهید داشت.

2.تخت خود را در یک کنج بچسبانید.

دکور اتاق خواب

اکثرمواقع در دیزاین اتاق خواب، تخت خواب را در وسط دیوار جای گذاری می‌کنند. با این حال، پلان های متراژ پایین طبقات، و محدودیت های فضایی مسلما به این نوع چیدمان خاتمه خواهند داد.

برای به حداکثر رساندن فضای کف، تخت را در یک گوشه ی دیوار قرار دهید، بدین ترتیب یک فضای دنج و راحت برای خواب خواهید داشت. آیا به نظرتان اتاق شبیه خوابگاه دانشجویی می‌شود؟

کافی است از اکسسوری های متقارن یک شکل بالای دیوارتان استفاده کنید تا طراحی داخلی اتاق شما به ماهرانه ترین شکل ممکن به پایان برسد.

3.از تخت های با چارچوب ضخیم استفاده نکنید.

دکور اتاق خواب

دکور اتاق خواب

در طراحی داخلی اتاق های کوچک حتی چند سانتی متر اضافه می‌تواند خیلی حیاتی باشد. پس چارچوب های ظریف و تاج ساده و کلاسیک را جایگزین مدل های ضخیم و پرزرق و برق کنید. تا پرونده‌ی مدل تخت را همین جا ببندیم. هم چنین می‌توانید فضای بالای تخت را با آبجکت های دکوراتیو تزیین کنید.

4.از مینیمال ها پیروی کنید.

دکور اتاق خواب

با چشم پوشی از علاقمندی هایتان، به اتاق خواب خود فضا اضافه کنید. مرکزیت تخت در این فضا غیرقابل انکار است بنابراین تا جایی که امکان دارید از تکه‌ها و لوازم جانبی مبلمان کم کنید!

5.بزرگ نمایی با آینه ها

دکور اتاق خواب

دکور اتاق خواب

آینه ها بهترین روش برای ایجاد خطای دید. و بزرگ‌تر نشان دادن، فضا هستند.

در ضمن با قرارگیری آینه جلوی پنجره می‌توانید به بهترین نحو ممکن نور طبیعی را افزایش دهید.

و اما ساده‌ترین راه برای ترکیب یک آینه در اتاق شما، استفاده از آینه های قدی و تکیه آن به دیوار است.

بدون این که نیاز به سوراخ کردن دیوار داشته باشید. مگر آن که بخواهید برای امنیت بیش تر آینه را به دیوار بچسبانید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *