منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

شیشه لمینت چیست؟

شیشه لمینت

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: فارسی

شیشه لمینت چیست؟

شیشه لمینت چیست؟ به چند لایه شیشه نشکن می گویند. که با چسپی مخصوص به یکدیگر چسبیدند. تفاوت اصلی شیشه لمینت با سایر شیشه ها مقاومت در برابر ضربه می باشد.


شیشه لمینت از جمله شیشه‌های ایمنی است که از مقاومت بسیار بالا و دوام، شفافیت و زیبایی بسیاری برخوردار است. با دارایی عمر زیاد و استحکام طولانی مدت شیشه های لمینت بسیار مورد توجه طراحان معماری ساختمانی قرار گرفت. شیشه های لمینت متشکل از دو یا چند لایه شیشه است. که مابین هر لایه، طلق قرار گرفت.که البته لایه میانی با توجه به نوع استفاده شیشه انتخاب می شود .

شیشه لمینت چیست؟

شیشه لمینت چیست؟

امنیت شیشه لمینت

شیشه ی لمینت چند لایه نوعی شیشه نشکن یا شیشه ایمن محسوب می شوند که در هنگام شکستن قطعات آن از هم جدا نمی شوند و به هم چسبانده می مانند. دلیل آن لایه میانی در شیشه های لمینت می باشد که مانع از پاشیده شدن قطعات زیر به اطراف شده به بیان دیگر لایه میانی با چسبیدن به قطعات شیشه شکسته آنها را در کنار هم قرار می دهد که در این صورت خطر آسیب زدن و جراحت به افراد را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. از دیگر موارد تشخیص شیشه های لمینت عایق بودن آنها در برابر صدا می باشد.

شیشه لمینت

تفاوت شیشه لمینت و شیشه سکوریت

تفاوت اصلی این دو شیشه ایمنی بیشتر در نحوه‌ی تشکیل و شکستگی آن‌ها می باشد.زمانی که طی مراحل حرارت دیده و ذوب می شوند و سپس قالب گیری می شوند و در نهایت طی فرآیندی سرد می شوند که سرعت سرد شدن آنها در میزان مقاومت شیشه بسیار موثر است. هم شیشه های لمینت و هم سکوریت جزء شیشه های مقاوم دسته بندی می شوند ولی هریک ازآنها به طرق مختلف تولید می شود و کاربردهای هر یک متفاوت است.

معمولا از لمینت برای شیشه جلوی ماشین و یا کف آکواریوم و همچنین به عنوان صفحه مانیتور و گوشی استفاده می شود که برای درست کردن این محصول از دو لایه شیشه حرارت دیده با استفاده از لایه میانی در کنار یکدیگر استفاده می کنند. به همین جهت زمانی که شیشه در اثر ضربه می شکند همچنان در جای خود می ماند و در این حالت میزان آسین به حداقل میزان خود می رسد.

درب ها و پنجره های ساخته شده با این نوع شیشه بسیار ایمن می باشند و به راحتی شکسته نمی شوند که در نتیجه دزدی و ورود به خانه هایی که از این نوع شیشه ها استفاده کرده اند بسیار کار مشکلی خواهد بود زیرا شکستن این نوع شیشه با سروصدای بسیار زیادی همراه خواهد بود.

مزایای استفاده از شیشه لمینت

شیشه لمینت یک مانع بسیار مقاوم در برابر حمله و هرگونه نفوذی می‌باشد. این نوع شیشه در مکان هایی مانند بانک ها و ساختمان های اداری که حفظ سلامت جسمی مهم است، مورداستفاده قرار می‌گیرد. استفاده از شیشه لمینت از نفوذ مجرمان به داخل محیط جلوگیری می‌کند و امنیت فضای را حفظ می‌کند.
شیشه لمینت در تنوع بسیاری از رنگ‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد،لایه میانی شیشه لمینت آن را در برابر شکستگی مقاوم می کند. این نوع شیشه ها در برابر انفجار و گلوله مقاوم است.

ایجاد اشکال منحنی محکم توسط این نوع از شیشه های لمینت در صورت استفاده از شیشه نشکن در لایه‌های شیشه لمینت مقاومت حرارتی آن بالا می‌رود.

شیشه لمینت چیست؟

شیشه لمینت چیست؟

 

مهجام گلس سازنده انواع مدل های آیینه ای.

طرح از شما، ساخت از ما.

می توانید خانه خود را، به مانند یک کاخ تزیین نمایید.

 

با ما در شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید:

اینستا گرام مهجام گلس

لینکدین مهجام گلس

کانال تلگرام مهجام گلس

و در صورت نیاز به آدرس های پستی الکترونیکی و شماره های مهجام، از صفحه ارتباط با ما دیدن نمایید:

تماس با ما

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *