منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

شیشه های اسید شوی

شیشه اسیدشور

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: English فارسی

شیشه های اسید شوی

در چرخه ی ساخت شیشه های اسید شوی از تکنولوژی و ماشین های صنعت چاپ استفاده می شود. برای این کار هر طرح و مدلی را با یکی از نرم افزارهای طراحی به صورت برداری طراحی می کنیم.

سپس آنها را بروی فیلم های نگاتیو منتقل می کنیم. سپس طرح مد نظر از فیلم بر روی توری های چاپ اسکرین بوسیله ی لاک های حساس منتقل می شود و بعد با رنگ های ضد اسید بر روی شیشه چاپ می شوند.

"<yoastmark

ویژ گی های آن:

تنوع طرح ؛ قابلیت بالا بردن طرح های جدید؛ اجرای اشکال تزیینی دلخواه علائم و نشان ها؛ انجام دوره تزیین بر روی بافت شیشه؛ جذابیت و زیبایی ویژه شیشه های اسید شور از لحاظ سفیدی لطافت و نرمی ؛ قابلیت منتشر کردن تعدیل نور با انواع رنگ ها

1- تنوع بسیار زیاد طرح ها در شیشه های اسید شوی:

در کشور های گوناگون مانند ترکیه ، چین و برخی کشورهای اروپایی این شیشه ها را در صد ها طرح و مدل مختلف تولید ودر بازار رقابتی جهانی عرضه می کنند .

2- قابلیت افزایش طرح های جدید
3- انجام پروسه تزیین بر روی بافت شیشه :

چرخه ی تزیین بر روی شیشه در خود بافت شیشه انجام می گردد . به هیچ عنوان مواداضافی در عملیات تزیین که به مرور زمان بوسیله عوامل فرسایش طبیعی از بین رود استفاده نمی‌شود.

طی چند مرحله جداگانه که شامل عملیات مات کنی ، چاپ طرح ها بر روی شیشه توسط رنگ های ضد اسید ،اسید کاری سطح شیشه و ایجاد طرح ها به صورت کنده کاری ظریف بر روی سطح شیشه

4- جذابیت بخصوص شیشه های اسید شوی :

این نوع شیشه ها در کنار سایر متریال های دکوراسیون محیط هم مانند چوب ام دی اف ،آلومینیم به مراتب دیدنی می باشد. خصوصیت ویژه این نوع شیشه در انتشار و تعدیل نور است که با رنگهای دلخواه بر جذابیت و گیرایی دکوراسیون محیط می افزاید.

شیشه اسید شور

شیشه اسید شور

کاربرد شیشه های اسید شوی

امروزه در اکثر نقاط جهان؛مانند کشور های اروپایی، کشور های آسیایی،چین و روسیه این شیشه ها در معماری و دکوراسیون داخلی منزل جایگاه ویژه ای دارد.

کمتر شیشه های تزیینی می تواند همچین لطافت و زیبایی در معماری ایجاد کند. تولید بالای شیشه های اسید شوی در دنیا و نیز مقرون به صرفه بودن آن؛ مصرف آن را نسبت به سایر شیشه های گران قیمت بسیار افزایش داده است.

 

مهجام گلس سازنده انواع مدل های آیینه ای.

طرح از شما، ساخت از ما.

می توانید خانه خود را، به مانند یک کاخ تزیین نمایید.

 

با ما در شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید:

اینستا گرام مهجام گلس

لینکدین مهجام گلس

کانال تلگرام مهجام گلس

و در صورت نیاز به آدرس های پستی الکترونیکی و شماره های مهجام، از صفحه ارتباط با ما دیدن نمایید:

تماس با ما

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *