منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

شیشه های ساتینا

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: English فارسی

شیشه های ساتینا

شیشه­ های ساتینا که به آن­ها شیشه های یخی نیز می‌گویند از تکنولوژی بالایی برخوردار هستند و بیشتر در ساختمان­ های مدرن و زیباسازی فضاهای داخلی مورد استفاده قرار می­ گیرند. از آن جایی که در فرایند مات کردن این شیشه از اسید فلویوریک و ترکیبات شیمیایی دیگر استفاده می شود، مات شدن در این شیشه ها بسیار یکنواخت تر از شیشه های برفی است و روی سطح آن فضای خالی و یا ناهمگون وجود ندارد. صاف و نرم بودن سطوح در شیشه های ساتینا باعث می شود آثار لکه های انگشت، چربی و سایر جرم ها روی این نوع شیشه بسیار کمتر از شیشه­ های دیگر دیده شود و در نتیجه نظافت این نوع شیشه بسیار ساده تر است.

شیشه های ساتینا

شیشه های ساتینا

 

 

انواع ساتینا

در ساخت شیشه های ساتینا برای ایجاد هماهنگی بیشتر با محیط، تنوع طرح­‌های مختلفی وجود دارد از جمله: ساتینای رنگی، آینه ‌ای و بی­رنگ که هر کدام با توجه به نوع کاربرد و محل قرار گیری، انتخاب می­ شوند. طرح­ های رنگی موجود شامل رنگ­ های متنوعی همچون عسلی، سبز، برنزی، دودی و آبی را شامل می­ شوند.

شیشه ساتینای رنگی

شیشه های ساتینای رنگی

از نظر اندازه نیز این شیشه­ ها در ابعاد متنوع با ضخامت های 4میلی، 6میلی، 8میلی،10میلی تا20میلی  تولید می ­شوند.

 

کاربردهای شیشه ساتینا

شیشه های ساتینا می توانند بسته‌به انواع مختلفشان برای ساخت نماهای شیشه­ ای ، درب­ های اتوماتیک ، پنجره­ های دوجداره ، دکوراسیون­ های داخلی و پارتیشن­ ها مورد استفاده قرار بگیرند.

قابلیت خم شدن و تبدیل شدن این شیشه ها به شیشه های سکوریت از مزایای این نوع شیشه ­ها است که باعث می­شود شیشه ­های ساتینا در شیشه ­های بالکنی ریلی جمع شو، پارتیشن­ های جدا کننده ریلی، درب­ های شیشه­ ای منازل و نرده­ های شیشه­ ای به کار گرفته شوند.

شیشه های ساتینا بخاطر تنوع در طرح، رنگ و مات بودن، در مکان­ هایی که احتیاج به حفظ حریم خصوصی بیشتری دارند مانند قسمت های داخلی ساختمان­ ها، شیشه بالکن­ ها و یا کابین دوش ­ها مورد استفاده قرار می­ گیرند. به این ترتیب هم حریم خصوصی حمام تامین می­ شود و هم فضایی زیبا و دل انگیز جهت استحمام فراهم می­ گردد.

کاربرد شیشه ساتینا

کاربرد شیشه های ساتینا

به طور کلی در مواردی که نیاز به شیشه کاملا مات وجود دارد، بهترین پیشنهاد شیشه های ساتینا است. اما در مواردی که طرح یا لوگو روی شیشه باید طراحی شود بهترین گزینه شیشه سند بلاست می باشد.

 

مهجام گلس سازنده انواع مدل های آیینه ای.

طرح از شما، ساخت از ما.

می توانید خانه خود را، به مانند یک کاخ تزیین نمایید.

 

با ما در شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید:

اینستا گرام مهجام گلس

لینکدین مهجام گلس

کانال تلگرام مهجام گلس

و در صورت نیاز به آدرس های پستی الکترونیکی و شماره های مهجام، از صفحه ارتباط با ما دیدن نمایید:

تماس با ما

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *