منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

آینه آرایشی و مازراتی آینه ای

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: English فارسی

آینه آرایشی و مازراتی آینه ای

طرح ویژه ای که مهجام گلس برای خانم ها و اقایان خوش ذوق در نظر گرفته، آینه آرایشی و مازراتی آینه ای است که در زیر به طور مختصر به معرفی هر یک می پردازیم. همچنین لینک صفحات مربوطه در فروشگاه و وبلاگ نیز در اختیار شما قرار می گیرند.

 

آینه آرایشی پرنسس

آینه آرایشی و مازراتی آینه ای

آینه آرایشی و مازراتی آینه ای

کیف لوازم آرایش تنها باید شامل لوازم ضروری آرایشی شما باشد.

یعنی چیزهایی که هر روز استفاده می‌کنید و باید همراه خود داشته باشید. خریدن یک ست آرایشی یک گام خوب برای حرفه‌ای‌تر شدن در آرایش کردن است. اما این فقط اولین قدم است.

مهم‌تر از خریدن ست لوکس و مرغوب،استفاده از آینه ای مرغوب و شفاف و درحین حال خوش دست است که تمامی نقص های صورت را نشان دهد تا بتوان به راحتی آنها را با ست آرایشی لوکس پوشش داد. پس اینطور می توان گفت که داشتن یک آینه آرایشی جزو ملزومات کیف آرایشی یک دختر خانم با سلیقه است. این آینه دستی هم ارایش کردن را راحت تر می کند و هم همراه همیشگی کیف لوازم ارایش شما خانم های خوش سلیقه است.

تاثیر آینه خوب در آرایش

همه ی ما خانم ها می دانیم سخت ترین قسمت آرایش صورت، کشیدن یک خط چشم تمیز و یکدست است. چرا که خط چشم نقش مهمی در پرتر دیده شدن مژه‌ها و زیبایی چشم دارد حتی در صورت داشتن بهترین برند های لوازم آرایشی خط چشم این کار شدنی نیست مگر با استفاده از یک آینه آرایشی مرغوب که با دقت کامل و شفافیت بالای آن جزئیات صورت را به خوبی نشان دهد.

آیینه ارایشی پرنسس

آیینه ارایشی پرنسس

همچنین زمانی که می خواهیم عیب های صورت را با کانتور کردن بپوشانیم، مثلا قسمت هایی از صورت را که میخواهیم کوچکتر به نظر برسند تیره میکنیم؛ و نقاط قوت صورت را روشن تر یا هایلایت میکنیم نیازمند آینه آرایشی هستیم که بتوانیم تمام صورت را در آن با جزئیات دقیق ببینیم.

دید با وضوح کافی، برای مرتب کردن ابرو

دغدغه دیگر ما خانم ها در آرایش صورت داشتن ابروهایی مرتب و تمیز است. بودن این آینه آرایشی مناسب، کار را آسان می کند. یک آینه مناسب در عین حال که آرایش کردن را برای ما خانم ها لذت بخش می کند بلکه زمان آرایش کردن را نیز کوتاهتر می کند
پیشنهادمون به شما دختر خانم های خوش سلیقه ای که دنبال یک آینه آرایشی متفاوت و در عین حال زیبا و خوش دست هستید، آینه های آرایشی پرنسس مهجام گلس است. این آینه با توجه به داشتن طراحی زیبا مورد توجه است.

گروه طراحی مهجام گلس با در نظر گیری تمامی دغدغه های یک دختر خانم برای آرایش، کوشیده تا با بهترین طراحی زیباترین محصول را که در شان یک خانم با سلیقه است. تولید کند و در دسترس شما عزیزان قرار دهد.

از مزیت های دیگر این محصول قیمت پایین آن می باشد.

آن هم به دلیل عرضه مستقیم آن از کارخانه، که بی واسطه به دست شما دختر خانم های با سلیقه می رسد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آینه پرنسس می توانید بخوانید:

هدیه ای به پاس حضور شما

فروشگاه مهجام گلس/آینه آرایشی پرنسس

 

مازراتی آینه ای

مازراتی آینه ای با نورپردازی

مازراتی آینه ای با نورپردازی

در مهجام گلس آیینه هایی به شکل ماشین، موتور یا طرح های پسرانه نیز قابل تولید می باشد. یکی از محصولات که به بازار ارائه کردیم، آیینه ای با طرح خودرو مازراتی است.

این خودرو در دو قطعه کوچک و بزرگ برش می خورد. قطعه کوچک برای اتاق کودکان و نوجوان ها، و قطعه بزرگ برای دفاتر کار و محیط های کاری و یا جوانان عاشق خوردو تولید می شود.

از تولید و نورپردازی این آینه کلیپی نیز برای شما فراهم کردیم:

طرح مازراتی مهجام شیشه

نورپردازی مازراتی آینه ای

این آینه با امکان نصب روی دیوار، و یا اتصال پایه برای روی میز قرارگرفتن تولید می شود. جنس و نوع شیشه مصرفی درجه یک می باشد.

بسته به طرح مورد نظر شما، می توان اشکال مورد پسند دیگر را نیز برش داد.

برای مطالعه اطلاعات بیشتر می توانید مطالب زیر را نیز مطالعه کنید:

فروشگاه مهجام گلس/ آینه دکوراتیو طرح مازراتی

 

مهجام گلس سازنده انواع مدل های آیینه ای.

طرح از شما، ساخت از ما.

می توانید خانه خود را، به مانند یک کاخ تزیین نمایید.

 

پی نوشت:

پیش از رفتن، شاید یک سوال پیش بیاید. قطعات آینه که به اندازه یک دست برش خوردند، از نظر ایمنی به چه صورت هستند؟ ماشین آیینه ای که در اختیار یک کودک قرار می گیرد، برای او خطری ندارد؟ اگر آیینه پرنسس بر اثر ضربه یا فشار در کیف یک خانم بشکند چه می شود؟

مهجام گلس برای این موارد نیز فکر کرده است. همانطور که در تصاویر زیر می بینید، لبه های این آیینه ها با دستگاه فرم زن نیمه اتوماتیک گرد شدند. همچنین پس از اندود کردن آیینه پشت هر اثر یک لایه چوب با کیفیت کار می شود. تا حتی در صورت شکست، آینه به قطعات ریز خرد نشود و در کیف، یا خانه پخش نشود…

آینه آرایشی و مازراتی آینه ای

  • آینه مازراتی
  • برش دقیق
  • شفافیت کامل
  • لول فرم مات ممتاز لبه
  • رنگ ایتالیایی پشت آینه جهت عمر بیشتر
  • اطلاعات بیشتر
  • آینه پرنسس
  • برش دقیق
  • شفافیت کامل
  • استفاده از ام دی اف روکش دار سفید در پشت آینه
  • طرح پروانه لیزر بروی ام دی اف
  • اطلاعات بیشتر

با ما در شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید:

اینستا گرام مهجام گلس

لینکدین مهجام گلس

کانال تلگرام مهجام گلس

و در صورت نیاز به آدرس های پستی الکترونیکی و شماره های مهجام، از صفحه ارتباط با ما دیدن نمایید:

تماس با ما

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *